Profesjonalna obs³uga klienta. Sztuka prezentacji
W dniach 21-22 marca 2013 r. odbywa siê szkolenie pt. "Profesjonalna obs³uga klienta. Sztuka prezentacji" adresowane do pracowników Biura Rekrutacji.
Program szkolenia obejmuje zagadnienia zwi±zane z prowadzeniem spotkañ i rozmów z kandydatami na studia, analiz± ich potrzeb, technikami zadawania pytañ i aktywnego s³uchania. Celem szkolenia jest równie¿ doszkolenie umiejêtno¶ci publicznej prezentacji oferty dydaktycznej SGH.
Galeria zdjêæ:
Program szkolenia:
- Nawi±zywanie wspó³pracy i spotkania z klientem – æwiczenia
- Przedstawienie standardu rozmowy z klientem, stosowanego przez Biuro Rekrutacji SGH (BR) – krótkie omówienie zasad przez pracownika BR
- Techniki nawi±zywania wspó³pracy z klientem
- Analiza potrzeb klienta
- Spotkania z klientem
- Odniesienie do standardu stosowanego dotychczas przez pracowników BR w kontek¶cie zaprezentowanych nowych zasad i technik
- Techniki zadawania pytañ i aktywnego s³uchania – pytania zamkniête, otwarte, empatyczne, d±¿±ca do ujawnienia potrzeb jawnych i ukrytych – æwiczenia
- Æwiczenia warsztatowe (symulacje) z kamer± – przeprowadzanie rozmów telefonicznych i spotkañ z klientami
- Techniki argumentacji i perswazji – æwiczenia
- Umiejêtno¶æ budowania swojego autorytetu odwo³uj±c siê procedur
- Umiejêtno¶æ udowodnienia w³asnej kompetencji
- Uwypuklenie i wykorzystanie sprzeczno¶ci w argumentacji oponenta
- Umiejêtno¶æ odpierania zarzutów
- Odwo³ywanie siê do emocji w celu podparcia argumentów racjonalnych
- Przeprowadzenie prezentacji – æwiczenia z kamer±