Trudny student w dziekanacie
W dniach 9-10 grudnia 2010 r. pracownicy dziekanatów uczestniczyli w szkoleniu pt. "Trudny student w dziekanacie, czyli profesjonalne relacje z klientami w ¶rodowisku akademickim".
Celem szkolenia jest pomoc uczestnikom:
- we wprowadzeniu zasad profesjonalnej obs³ugi studentów, w tym cudzoziemców, ich rodziców, przedstawicieli innych instytucji naukowych i biznesowych, a tak¿e klientów wewnêtrznych, czyli pracowników uczelni;
- w wykszta³ceniu umiejêtno¶ci prze³amywania barier komunikacyjnych i nawi±zywania poprawnych, ¿yczliwych relacji z obs³ugiwanymi osobami;
- w przyjmowaniu asertywnych postaw wobec nieuprzejmo¶ci, krytyki lub próby manipulacji ze strony obs³ugiwanego klienta;
- we wzajemnym wspomaganiu siê w obowi±zkach zawodowych;
- w kszta³towaniu proaktywnego stylu wykonywanej pracy.
Galeria zdjêæ ze szkolenia: