Szkolenia dla przedsiêbiorstw
SGH oferuje pomoc w zakresie edukacji pracowników i kadry mened¿erskiej od pojedynczych kursów po modu³y szkoleniowe oraz wsparcie w tworzeniu ca³o¶ciowego systemu kszta³cenia korporacyjnego i zarz±dzania wiedz±.
Wspó³praca z SGH wi±¿e siê z inwestycj± w organizacjê, a przez to poprawieniem konkurencyjno¶ci firmy na rynku. Programy szkoleniowe s± zawsze dostosowywane do potrzeb zamawiaj±cej instytucji. Kursy prowadzone s± przez ekspertów ³±cz±cych wiedzê akademick± z wieloletnim do¶wiadczeniem praktycznym. Nasi trenerzy i konsultanci s± cenionymi ekspertami, czêsto te¿ pionierami w dziedzinach wiedzy, w których siê specjalizuj±. K³adziemy nacisk na pozyskanie przez odbiorców praktycznych umiejêtno¶ci, czêsto wspieramy edukacjê najnowszymi technologiami. Nasze programy koñcz± siê uzyskaniem certyfikatów po¶wiadczaj±cych najwy¿sz± jako¶æ kszta³cenia.
Korzy¶ci dla firmy
Ogromne znaczenie specjalistycznej wiedzy i ci±g³ego kszta³cenia oraz wzrost konkurencyjno¶ci na rynku sprawiaj±, ¿e coraz wiêcej firm decyduje siê na podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników w ró¿nych dziedzinach. Szkolenia staj± siê niezbêdne, pozostaje jednak dylemat: jak wybraæ w³a¶ciw± firmê szkoleniow±? Prezentujemy Pañstwu wyj±tkow± ofertê Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie. Prosimy o zapoznanie siê z korzy¶ciami, jakie wi±¿± siê z wyborem w³a¶nie nas!
- profesjonalni prowadz±cy (wyk³adowcy Szko³y G³ównej Handlowej – najlepszej uczelni ekonomicznej w Polsce), którzy zapewniaj± bardzo wysok± efektywno¶æ szkoleñ,
- uzyskanie przez pracowników certyfikatów SGH potwierdzaj±cych nabycie kwalifikacji o najwy¿szej jako¶ci,
- wzrost konkurencyjno¶ci na rynku dziêki pozyskaniu nowych kwalifikacji,
- usprawnienie dzia³alno¶ci przedsiêbiorstwa,
- rozwój osobowy, kszta³towanie indywidualnych ¶cie¿ek kariery i zwiêkszenie liczby specjalistów w¶ród pracowników,
- mo¿liwo¶æ dostosowania szkolenia do konkretnych potrzeb firmy,
- du¿y nacisk na pozyskanie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejêtno¶ci (analiza przypadków, rozwi±zywanie problemów firmy, metody warsztatowe),
- wyszczególnienie literatury, która umo¿liwi dalsze samokszta³cenie w podejmowanej problematyce,
- dostosowanie ceny szkolenia do specyfiki firmy.